کارشناسی سازمان دانش آموزی :

برگزاری پیش اردوی ملی / قطبی مربیان و اعضای فرزانه سازمان دانش آموزی

کارشناس سازمان دانش آموزی از برگزاری یک دوره آموزشی پیش اردو با حضور مربیان و اعضای فرزانه اعزامی به اردوی ملی در سالن شهید رجایی ناحیه خبر داد .

کد مطلب: ۶۵۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس ، فرهاد منظوری معاون پرورشی و تربیت بدنی در حضور مربیان و اعضای فرزانه اظهار کرد:این جلسه در راستای آموزش و انتخاب مربیان و اعضای دانش آموزان برتر جهت شرکت در اردوی ملی میباشد.

وی در ادامه افزود: ما در بحث تشکیلات به دنبال این هدف هستیم که درس با هم زندگی کردن را بیاموزیم و با همدلی ، همفکری ، همکاری ، صحبت با یکدیگر ودر کنارآن حتی با داشتن سلیقه های متفاوت به یکدیگر عشق بورزیم و طرحهای متنوع را با هم اجرا کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی در ادامه گفت : هدف دیگر از برگزاری اردوهای تشکل های پیشتازان و فرزانگان رامساعدت ومعاضدت به یکدیگررادرشرایط سخت دانست و افزود: فرزندان این سرزمین با تجربه شرایط اردویی،متفکر،خلاق،قانون مدار ومسئولیت پذیر تربیت میشوند.

منظوری تفاوت مهم این اردو با دیگر اردوهای سازمان دانش آموزی را در این زمینه برشمرد،که دانش آموزان در این اردو با تمام مهارت های تشکیلات آشنا می شوند و آموزش های لازم را فرا می گیرند که در آینده خود مربی شود.

شایان ذکر است ، در این دوره های آموزشی که با عنوان پیش اردوی تشکیلات میباشد . مربیان در گروه های شجاعت، عدالت ، صداقت و دیانت و اعضای دانش آموزی در گروه های همدلی، همفکری، همکاری و همراهی به گذراندن آموزشهای مهارتهای سازمانی ، تشکیلاتی، امداد و نجات ، چوب بندی، جهت یابی، مخابره پیام و هویت و نظام جمع تشکیلاتی پرداختند. و نکات اساسی و مهم اردوی ملی که در تاریخ 4 تا 8 شهریو رماه است را یادآور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار