فرماندار سرعین خبرداد:

حضور بیش از ۲ هزار گردشگر خارجی در سرعین

فرماندار سرعین گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار گردشگر خارجی از مناطق گردشگری، تفریحی و طبیغعی شهرستان سرعین بازدید کردند.

کد مطلب: ۶۵۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،عاطف ناصری اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ هزار گردشگر خارجی از مناطق تفریحی، توریستی و طبیعی شهرستان سرعین بازدید کرده‌اند و زیرساخت‌های لازم برای حضور این گردشگران در شهرستان سرعین فراهم شده که در این زمینه مشکلی وجود ندارد .

وی با اشاره به اینکه امسال یک میلیون دستگاه خودرو وارد سرعین شده است، افزود: براساس آمارهای ارائه شده بیش از چهار میلیون گردشگر داخلی و خارجی از این شهرستان بازدید کردند که مهمترین هدف ما کسب رضایت گردشگران در منطقه است .

فرماندار سرعین با اشاره به اینکه در حال‌ حاضر ۱۱ آبگرم سنتی و مدرن آماده خدمات‌دهی به گردشگران در سرعین است، گفت: نظارت خوبی بر بهداشت و نحوه خدمات‌رسانی در آبگرم‌های سرعین وجود دارد که این امر رضایت گردشگران را نیز به دنبال داشته است .

ناصری تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مسئولان شهرستان سرعین که موفقیت‌آمیز بوده کاهش ترافیک شهری است که در این زمینه برنامه‌ریزی منظم و هدفمند انجام شده است .

وی با بیان اینکه پیاده شهر سرعین نیز به طور ویژه انجام شده است، اظهار کرد: با اجرای پیاده شهر شاهد کاهش ترافیک شهری در این شهرستان هستیم که این طرح در منطقه تداوم می‌یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار