سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در شهرستان آران و بیدگل مطلوب است

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با بهره برداری از سه سالن ورزشی سرپوشیده در این شهرستان سرانه فضای ورزشی دانش اموزی شهرستان به حد ایده آل 86 سانتی متر مربع می رسد.

کد مطلب: ۶۵۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آران و بیدگل ، محمد معدن دار افزود: سالن ورزشی تبارک در مساحت 500 متر مربع و پیشرفت 85 درصدی،سالن ورزشی اسماعیلیان در متراژ دو هزار متر مربع و 70 درصد پیشرفت فیزیکی و سالن ورزشی شهید شادان پور در هزار و 200 متر و پیشرفت 60 درصدی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل هم اکنون نیز حدود سه برابر میزان کشوری است.

وی تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی در کشور حدود 20 سانتی متر مربع است که این میزان در آران و بیدگل بیش از 56 سانتی متر است.

وی افزود: این میزان در حالی است که سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل در سال 1392، 36 سانتی متر بوده و در مدت سه سال اخیر20 سانتی متر به این میزان اضافه شده است.

معدن دار با اشاره به اینکه هم اکنون 11 سالن ورزشی سرپوشیده و سرباز برای بیش از 17 هزار دانش آموزان آران و بیدگل فعال است تصریح کرد: سه سالن ورزشی دانش آموزی در شهرستان مراحل پایانی خود و سه سالن نیز کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معدن دار نقش خیران آران و بیدگل را در ساخت مکان های فرهنگی و ورزشی برای دانش اموزان موثر خواند و گفت: اغلب فضا های ورزشی دانش اموزی و فرهنگی در اران و بیدگل توسط خیران و با کمک دولت احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه به استعداد های ورزشی دانش اموزی در آران و بیدگل هم اشاره کرد و گفت: وجود دانش آموزان مستعد در کنار ایجاد فضاهای ورزشی مناسب در شهرستان موجب شده فقط در سال جاری آموزشی بیش از 75 رتبه برتر کشوری و استانی توسط دانش آموزان شهرستان کسب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار