معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل خبرداد:

درخشش دانش آموزان اردبیلی درسی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری کشور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: دانش آموزان اردبیلی با کسب 36 رتبه ی کشوری در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری با حدود 15در صد رشد نسبت به سال قبل خوب درخشیدند.

کد مطلب: ۶۵۱۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،مصطفی کافی راد ضمن ابراز خرسندی از موفقیت به عمل آمده اظهار داشت: دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان موفق شدند در مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی وهنری در نیشابور تعداد 12 رتبه کشوری و 24 رتبه برگزیده ی کشوری را به خود اختصاص دهند .

وی افزود: در اعزام دانش آموزان برگزیده استان به نیشابور برای رقابت با دیگر دانش آموزان سراسر کشور، از بین 36 دانش آموز اعزامی تعداد 12 نفر از دانش آموزان به عنوان نفرات اول تا سوم کشوری انتخاب شدند و 24 نفر از آن ها نیز حائز رتبه برگزیده ی کشوری شدند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان ادامه داد: دانش آموزان استان در رشته های ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی حضور داشتند که با تلاش و پیگیری مربیان در مدارس، تمهید مقدمات کشف و راهنمایی این دانش آموزان در منطقه و استان سبب گردید که آنها در مسابقات فرهنگی هنری خوش بدرخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار