مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل خبرداد:

نبود نقص در زیرساخت پروازهای فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: زیرساخت پروازهای فرودگاه اردبیل نقصی ندارد.

کد مطلب: ۶۵۰۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فخرالدین هاشمی در جلسه بررسی مشکلات تاخیر پرواز در اردبیل اظهار داشت: زیرساخت پروازهای فرودگاه اردبیل نقصی ندارد و این دلیل تاخیر پروازهای این فرودگاه نیست و عواملی از جمله وضعیت نامناسب آب و هوا در مبدا و مقصد و شرایط عملیاتی پروازهای شرکت‌های هواپیمایی پروازها را به تاخیر می‌اندازد .

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب منطقه در ماه‌های نخست امسال مشکلی در تاخیر پرواز نداشتیم و تمام تلاش ما بر این بوده که بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را حل کرده و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم، چرا که این مسئله از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود .

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: هیچ گونه کوتاهی در ارتباط با تاخیر در پروازها و ابطال آن‌ها از طرف فرودگاه اردبیل سر نزده است و تلاش نیروها در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان مربوطه برای حل مشکلات اساسی در این زمینه راهکارهای اساسی بیندیشیم .

هاشمی بیان کرد: تمام تلاش ما با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران در دستور کار قرار گرفته و باید فضایی فراهم شود تا بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر در این راستا گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم .

وی تصریح کرد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تلاش بر این است که پروازها با کم‌ترین تاخیری انجام شود تا بتوانیم از این طریق مطالبات و خواسته‌های مسافران را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت آنان در این زمینه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار