نمایش افتتاحیه مستند «ساز و مهر» در کانون فیلم سینماحقیقت

برنامه این هفته‌ی کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش افتتاحیه و نقد فیلم مستند «ساز و مهر» به کارگردانی محسن نظری و مرجان قنبری‌مهر و تهیه‌کنندگی مرتضی پورصمدی اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۶۵۰۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این فیلم برای اولین بار از ساعت 17 عصر روز یکشنبه 15 مرداد 96 در سالن سینماحقیقت این «مرکز» به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور محسن نظری و مرجان قنبری‌مهر (کارگردانان)، ناصر صفاریان و سیدعلیرضا میرعلی‌نقی (منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
مستند 70 دقیقه‌ای «ساز و مهر» درباره‌ی استاد ابراهیم قنبری‌مهر، چهره مشهور موسیقی ایران، از شاگردان و آخرین بازماندگان مکتب استاد صبا است که جز نوازندگی، عمده شهرتش به دلیل ساخت سازهای مختلف موسیقی بوده است. این سند تصویری، در مدت ده سال فیلم‌برداری شده است.
تدوین این فیلم هم برعهده فرشاد فداییان بوده است.
مستند «ساز و مهر» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.
گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «ساز و مهر» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (15مردادماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار