مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه:

پروژه مهر گامی موثر در شاداب سازی فضای مدرسه است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه گفت: پروژه مهر، گامی موثر در جهت شاداب‌سازی مدارس و ایجاد خاطره‌ای ماندگار از نخستین روز بازگشایی مدرسه برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۶۵۰۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، محمدعلی یوسفی گفت: مجموعه اقداماتي هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده سازي و بازگشايي مدارس تحت عنوان پروژه مهر اجراء مي شود كه سال تحصيلي جديد نيز با اتكاء به تجارب سنوات گذشته اين پروژه بايد با دقت عمل خاصي اجرايي شود .

وی بیان کرد: اجرای مطلوب و صحیح این پروژه می تواند تاثیری مثبت بر به وجود آوردن شرایط مطلوب در مدارس به منظور تحصیل بهتر دانش آموزان داشته باشد بنابراین اهتمام کلیه همکاران دست اندکار این پروژه و استفاده حداکثری از توان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در راستای ایجاد شرایط کمی و کیفی مطلوب آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه همچنین با اشاره به اهمیت سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان اظهار داشت: یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش اجرای برنامه هایی پیرامون مباحث مربوط به تامین سلامتی و بهداشت دانش‌آموزان است در این راستا اجرای طرح حیاط پویا در مدرسه، دانش‌آموزان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب می‌ کند.

یوسفی افزود: در طرح حیاط پویا تلاش می‌شود با زیبا سازی فضای حیاط مدارس از طریق رنگ آمیزی، نصب وسایل کم هزینه و بی‌خطر برای دانش‌آموزان، آن ها را به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار