ویژه برنامه های رادیو تهران به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)

خاطرات مجید اخشابی و بهنوش بختیاری از سفر به مشهد مقدس

شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده است.

کد مطلب: ۶۴۹۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران ویژه برنامه « امام رضا سلام » را جمعه از ساعت 9 و 30 تقدیم مخاطبان می کند. امیرحسین ثقفی تهیه کننده برنامه گفت: بخشی از برنامه به روایت خاطرات سفر مجید اخشابی و بهنوش بختیاری به مشهد مقدس اختصاص یافته است.
آیتم ها نمایشی طنز با موضوع ولادت، ازدواج و عروسی با اجرای میثم عبدی و امین قاضی پخش می شود.
ارتباط با مشهد مقدس و گزارش های محمدرضا میر حسینی که از مجالس و جشن هاست، از دیگر بخش های امام رضا سلام است که وحید رونقی گوینده برنامه و مهدی رستمی کارشناس این ویژه برنامه است.
طلوع هشتم
هومن عرب شیرازی، تهیه کننده ویژه برنامه « طلوع هشتم » است، او با اشاره به تبیین سه حدیث در این برنامه خاطر نشان کرد: سه حدیث از حضرت امام رضا (ع) درباره اخلاق خوش، یتیم نوازی و بردباری انتخاب کردیم که با حضور محمد قاسمی، کارشناس احادیث قرآنی و استاد دانشگاه، تبیین می شود.
برنامه طلوع هشتم جمعه ساعت 17 و 30 دقیقه کاری از گروه تهران و رویدادهاست که مهدی اسماعیلی گزارش ها و مهدی رستمی گویندگی برنامه را بر عهده دارد.
کوچه های خراسان تو را می شناسند
انسیه سمیع پور تهیه کننده ویژه برنامه « کوچه های خراسان تو را می شناسند » از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است، او گفت: در این برنامه ما با حضور هوشنگ جاوید، محقق و پژوهشگر موسیقی نواحی، به شادیانه های مذهبی و موسیقی خراسان می پردازیم.
اختصاص آیتمی نمایشی به آداب و آیین زیارت و شعر خوانی صابر خراسانی از دیگر بخش های برنامه است.
گفت وگو با یکی از خادمان امام رضا (ع) و آئین مولودی خوانی خادمان حرم در این برنامه گنجانده شده است. فاطمه نصرآبادی گوینده و مریم روزبهانه نویسنده شما مخاطبان را جمعه از ساعت 21 همراهی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار