مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آثار رشد در تمامی حوزه های آموزش و پرورش استان مشهود است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آثار فعالیت ها و برنامه های اجرا شده در طول یکسال حاکی از رشد در تمامی حوزه های آموزش و پرورش استان می باشد.

کد مطلب: ۶۴۹۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه اهداف ترسیم شده در آموزش و پرورش استان به سرعت در حال تحقق می باشد، اظهارداشت: این مهم در سایه مدیریت و تلاش مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان محقق شده است.

ناصری در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 96 اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه اجرایی با امکانات وسیع در انتخابات مشارکت کرد و این در واقع یک تحول مهم ملی می باشد.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت ها و برنامه هایی که حوزه های مختلف در آموزش و پرورش اجرا کردند، به برگزاری سالم امتحانات،‌ کنکور سراسری، ثبت نام، پرداخت بموقع پاداش آخر سال بازنشستگان، حضور فعال در مراسم های ارتحال امام (ره) و ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه های هفته معلم ،توسعه حوزه های رفاهی، عمرانی و .....اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه گام اول در برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، فوق برنامه و جشنواره های مختلف مشارکت دانش آموزان می باشد، تصریح کرد: نتیجه و کسب رتبه در برگزاری این مسابقات در اولویت بعدی قرار دارد.

ناصری در ادامه به برگزاری مسابقات قرآن کشوری در استان اردبیل اشاره کرد و یادآوری نمود: این رویداد بزرگ فرهنگی و قرآنی موجب ارتقا توانمندی اجرایی و عملیاتی در استان شد.

وی همچنین به توسعه پروژه های رفاهی در شهرستان های مشگین شهر، خلخال، بیله سوار، پارس آباد و نمین اشاره کرد و گفت: بعضی از پروژه ها در حال مطالعه می باشند و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار