مشکل نوسان برق ریگ ملک و تهلاب حل شده است

مدیر اداره برق شهرستان میرجاوه واقع در بخش مرکزی زاهدان از رفع مشکل افت ولتاژ برق در بخش ریگ ملک خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۹۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، ناصحی نیا، درباره اقدامات انجام شده برای رفع مشکل افت ولتاژ برق در بخش ریگ ملک اظهارداشت: شرکت توزیع برق در بخش ریگ ملک و تهلاب حدود 3 هزار مشترک برق داشته که توسط دوفیدر 20 کیلوولت به نامهای ریگ ملک و تهلاب تغذیه می شد و باتوجه به اینکه طول خط اصلی فیدر تهلاب ۲۳۰کیلومتر و فیدر تهلاب حدود ۱۰۰کیلومتر می باشد با شروع پیک و فصل گرما تعدادی از مشترکان در انتهای خط با مشکل افت ولتاژ مواجهه می‌شدند.

مدیر اداره برق شهرستان میرجاوه افزود: برای حل مشکل افت ولتاژ برق در این بخش با دستور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تعداد ۲دستگاه بوستر و ۲۷عدد خازن در این دو خط با اعتبار حدود 500 میلیون تومان سه هفته قبل نصب و باعث بهبود افت ولتاژ شد اما تعدادی از روستاهای مشکل نوسان برق داشتند که با استفاده از دوربین ترموویژن از کل خط بازدید و تعداد زیادی اتصال سست در شبکه شناسایی شد و با خاموشی های هفته گذشته و امروز کلیه اتصالات سست برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به اظهارات بخشدار ریگ ملک و تعدادی از دهیاران، مشکل نوسان برق هم اکنون در این مناطق نیز حل شده است .

وی تصریح کرد: اگردر نقطه ای هنوز مشکل نوسان برق وجود دارد اهالی منطقه می توانند با سامانه اتفاقات تماس بگیرند تا مامورین اداره برق در محل حضور یافته و با جابجایی فاز، مشکل را برطرف کنند.

ناصحی نیا تاکید کرد: مشترکان گرامی که کنتور کامپیوتری دارند میتوانند با فشردن دکمه روی کنتور، کلیه اطلاعات مصرف و ولتاژ برق را رویت کنند و چنانچه ولتاژ برق پایین بود با سامانه تماس گرفته تا همکاران در اسرع وقت در محل حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار