مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی:

صنعت گردشگری استان مرکزی نیازمند حمایت بخش های دولتی و خصوصی است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: صنعت گردشگری امروزه در استان نیازمند حمایت هر چه بیشتر بخش های دولتی و خصوصی است.

کد مطلب: ۶۴۸۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد حسینی در مراسم افتتاحیه دفتر مسافرتی اراک، افزود: در این راستا با هدف رونق اجرای تور های درون استانی،کشوری و بین المللی اداره کل میراث فرهنگی برای ایجاد دفاتر و تاسیسات گردشگری تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: آژانس های خدمات مسافرتی و دفاتر گردشگری، فرصت آشنایی مردم با طبیعت، آثار باستانی ایران و کشور های مختلف را از طریق برگزاری تور های مدون و هدفمند ایجاد می کنند، از این رو جلوگیری از ادامه فعالیت دفاتر بدون مجوز و کمک به دفاتر مجاز در عملکرد بهتر از بالاترین اهمیت برخوردار است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار داشت: استان مرکزی با تلاش برای تحقق سند چشم انداز 1404، یکی از پیشگامان جذب سرمایه و تسهیل سرمایه گذاری در بخش گردشگری است و راه سرمایه گذاران را در این بخش بسیار هموار کرده افتتاح این دفتر نمونه این رویکرد است.

حسینی اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی کشور همچون پاسدار حریم تاریخی و فرهنگی کشور، معرف شناسنامه ای است که قرن ها از صدور آن می گذرد.

به گفته وی اداره کل میراث فرهنگی برای آگاه سازی مردم در خصوص تورهای غیر مجاز و عواقب همکاری و اعتماد به آنها از فردا اقدام به نصب بیلبورد های هشدار دهنده در سطح شهر اراک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار