رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

رضایتمندی از مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد/مصاحبه متأخران 14 و 15 مرداد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مصاحبه داوطلبان مقطع دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از روز 3 لغایت 6 مرداد در واحد تبریز برگزار شد و آزمون متأخران مصاحبه این استان روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۴۸۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سید جواد انگجی در جمع خبرنگاران گفت: مصاحبه داوطلبان مقطع دکتری از تاریخ سوم لغایت ششم مرداد سال جاری با تفکیک رشته‌ها در دو ساختمان علامه جعفری و علامه امینی واحد تبریز و با حضو ر ۴۸۱ نفر شامل ۳۰۰ هیأت علمی و ۱۸۱ نفر عوامل اجرایی برگزار شد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: در پی دریافت دستورالعمل اجرایی، جلسات متعددی با شرکت عوامل اجرایی و اعضای هیأت علمی برگزار شد و همه عوامل در جریان امور و وظایف خود قرار گرفتند .

وی به برگزاری با نظم و انسجام جلسات مصاحبه اشاره کرد و افزود: مصاحبه در روزهای تعیین شده در کمال آرامش و نظم برگزار و موجب رضایت داوطلبان شد که جا دارد از همه عوامل مشارکت کننده، اعضای هیأت علمی و کارمندان تلاشکر تقدیر و تشکر کنیم .

انگجی افزود: این رضایتمندی از فرم نظرسنجی که توسط روابط عمومی تهیه شده بود و در اختیار داوطلبان قرار گرفته بود استنتاج شد .

وی خاطرنشان کرد: آزمون متأخران مصاحبه این استان روزهای ۱۴ و ۱۵ مرداد جاری برگزار می‌شود و نتایج مصاحبه بصورت متمرکز به سازمان سنجش ارسال می‌شود تا بعد از پردازش لازم نتایج نهایی را اعلام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار