فدراسیون کاراته باز هم در فضای مجازی سوژه داغ رسانه‌ها شد

به علت سهل انگاری و انتشار عکسی در شرایط نامناسب که ملی پوشان به علت خستگی در ایستگاه راه آهن شهر ورشو روی زمین استراحت کردند، کاراته را وارد حاشیه‌ای خود ساخته کرد، حاشیه‌ای که از جانب یکی از همراهان تیم سرزد!

کد مطلب: ۶۴۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، انگار قرار نیست کاراته روی خوش ببیند، درست بعد از کسب ۲ نتیجه خوب متوالی حالا یک حاشیه، تیتر اخبار این رشته را به قول دبیر فدراسیون از حلاوت مدال‌ها و نتایج شایسته خارج کرده است، فدراسیون کاراته بعد از روی کار آمدن محمدصادق فرجی به عنوان رییس فدراسیون نتایج خوبی در ۲ رویداد مسابقات قهرمانی آسیایی و وردگیمز (بازی‌های جهانی) کسب کرد، اما این فدراسیون در این مدت با چالش هایی خودساخته روبرو شد.


بعد از حواشی پیش آمده به علت امکانات کم و غذای نامناسب اردوی تیم ملی برای بازی‌های کشورهای اسلامی و اعتراض کاراته‌کاها، نوبت به اتفاقات بازی‌های جهانی در لهستان رسید تا نتایج خوب ملی پوشان تنها چند روز در تیتر اخبار مهم قرار بگیرد. به علت سهل انگاری و انتشار عکسی در شرایط نامناسب که ملی پوشان به علت خستگی در ایستگاه راه آهن شهر ورشو روی زمین استراحت کردند، کاراته را وارد حاشیه‌ای خود ساخته کرد، حاشیه‌ای که از جانب یکی از همراهان تیم سرزد!

اینکه فدراسیون اعلام کند امکانات کم در راه آهن و خستگی مفرط ورزشکاران باعث شد تا آن‌ها بر روی زمین بخوابند توجیه مناسبی نیست زیرا نفرات اعزامی نمایندگان و قهرمانان کشور ایران هستند و زیبنده کشور اسلامی ایران نیست که چنین عکس هایی حتی به شوخی و برای مدت زمان کوتاهی بر روی صفحات مجازی قرار بگیرد و حالا مسئولان تا چند روز پاسخگوی آن باشند.
مدیریت مناسب، اعزام نفرات معتمد و مسئولیت پذیر از جمله مسائلی است که شورای برون مرزی وزارت ورزش و فدراسیون کاراته باید در نظر بگیرد تا شان و شخصیت قهرمانان این مرز و بوم که نمایندگان کشورمان در میادین بین الملی هستند، حفظ شود و می‌تواند مانع ضربه‌ای این چنینی حتی از طرف خودی‌ها شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار