رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

مرزبانان کشور پاکستان برای تامین امنیت در مرز ایران مستقر شدند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: واحدهایی از مرزبانی ارتش پاکستان در مرز ایران مستقر شدند و از سمت پاکستان مسئولیت مرزداری خودشان را انجام خواهند داد.

کد مطلب: ۶۴۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا سرلشکر پاسدار‌ محمد باقری در حاشیه بازدید از محموله های کشف شده مواد مخدر و سلاح های اشرار در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی با مرزبانان پاکستان در دو سوی مرز مستقر هستند تا دست در دست همدیگر امنیت مناسبتری را در مرز ایجاد کنند.
وی بیان کرد: نخستین سفر استانی خودم را در روزهای گرم مرداد ماه از سیستان و بلوچستان شروع کردم تا به مردم خوب این استان بگویم که نیروهای مسلح در کنار مردم و مسئولان امنیتی هستند.
وی افزود: با تلاش های نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی امنیت قابل قبول و خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است.
وی ادامه داد: دولت و سرمایه گذاران از امنیت به وجود آمده در سیستان و بلوچستان برای سرمایه گذاری نهایت استفاده را ببرند تا مراکز صنعتی، کشاورزی و خدماتی در این استان رونق پیدا کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرکشی از تمام ارگان های نظامی، سرکشی از مرز، خدا قوت به نیروهای نظامی و ایجاد هماهنگی بیشتر بین نیروهای نظامی را از جمله اهداف سفر خود به سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
سرلشکر باقری اظهار داشت: بر اساس بازدید هایی که از مرز و مرکز سیستان و بلوچستان از روز گذشته تا کنون داشتم خوشبختانه هماهنگی های قابل توجهی بین تمام دستگاههای امنیتی و انتظامی در این استان برقرار است.
وی ادامه داد: تمام ماموریت ها در سیستان و بلوچستان به خوبی در حال انجام است و روز به روز امنیت کنونی این استان بهتر خواهد شد.
این استان دارای 1300 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار