کفاش:

ایران میزبان بزرگترین مانورهای قرآنی است

معاون سابق پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد مطلوب این وزارتخانه در حوزه قرآنی گفت: ایران بزرگترین مانورهای قرآنی را برگزار می کند.

کد مطلب: ۶۴۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ حمیدرضا کفاش در همایش یکروزه کمیسیون های شورا مدیران و کارشناسان حوزه قرآنی صبح امروز 8 مرداد در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد اظهار کرد: قرآن و فرهنگ قرآنی در مجموعه آموزش و پرورش همواره مورد توجه قرار گرفته است و آموزش و پرورش تنها نهادی است که در هر منطقه تشکیلات قرآنی دارد.

وی افزود: اصلی ترین فعالیت معاونت پرورشی از مدتها قبل در حوزه امور قرآنی بوده است.

کفاش با اشاره به اینکه در این جلسه انتقاداتی به فعالیتهای قرآنی وارد شد گفت: در کنار این انتقادات باید به این مسئله نیز توجه داشته باشیم که اقدامات قابل قبولی در حوزه قرآنی داشتیم و در آموزش و پرورش و اداره کل قرآن و عترت و نماز برای بهبود امور قرآنی تلاش های زیادی شده است .

معاون سابق پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بزرگترین مانورهای قرآنی توسط دانش آموزان ایرانی برگزار شده که نمی توان چنین مواردی را نادیده گرفت و مشکل کنونی ما ساختار و کمیت فعالیت در حوزه قرآنی نیست.

وی تصریح کرد: گام های بزرگی در حوزه امور قرآنی در آموزش و پرورش شکل گرفته و هنوز هم در حال اجرا است و در کنار اقدامات دولتی تشکلهای مردم نهادی نیز بودند که به این حوزه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار