باقری در گفت و گو با پانا:

تخلفات کاهش یافته/شهریه‌های مصوب باید به صورت پوستر در مدارس نصب شود

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:لیست شهریه‌های مصوب باید به صورت پوستر در مدارس نصب و در معرض دید همگان باشد و اگر مدیر یا آموزشگاهی از این شهریه‌ها و یا قانون تخطی کرد با او برخورد خواهیم کرد.

کد مطلب: ۶۴۷۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

عباسعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار پانا، در خصوص محدوده ثبت نام دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: محدوده ثبت نام دانش آموزان در مدارس موضوع مهمی است که در ستاد ثبت نام هر منطقه مشخص شده است و به دلیل استقبال زیاد از برخی مدارس، محدوده بندی برای ثبت نام لازم است.

نظارت بر شهریه های مدارس غیردولتی

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران در خصوص نظارت بر شهریههای مدارس غیردولتی، بیان کرد: گروه های بازرسی برای بررسی این موضوع به طور سرزده از مدارس بازدید می کنند.

باقری افزود: اولیای محترم می توانند مدارسی که بیشتر از شهریه تعیین شده از دانش آموزان مبالغی را دریافت می کنند، به ما گزارش دهند تا بررسی کنیم.

برخورد جدی با مدارس متخلف

وی همچنین در خصوص اینکه چه تعداد از مدارس در دریافت شهریه متخلف شناسایی شده اند؟، اضافه کرد: امسال در مدارس دولتی و غیردولتی خوشبختانه میزان شکایات کمتر بوده و دلیل آن، بررسی ها و بازدید های ما از مدارس است.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران گفت: سرویس مدارس و هزینه تغذیه دانش آموزان از دیگر مسایلی است که به صورت اختیاری صورت می گیرد و دریافت پول در این جنبه ها را هم بررسی می کنیم.

باقری در واکنش به دریافت پول از اولیا به دلایل مختلف با عنوان شهریه، تصریح کرد: مدارس عادی، دولتی و هیئت امنایی نباید پول دیگری به جز شهریه از اولیا بگیرند و در صورت مشاهده این موضوع و یا ثبت گزارشی در این رابطه، با آن مدیر برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی های ما چه در سطح وزارت خانه چه در سطح تهران نشان می دهد که خوشبختانه تخلفات در شهریه های مدارس کمتر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار