مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

50 هزار فرهنگی استان اصفهان ، وارد عرصه تولید محتوای الکترونیک شده اند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خوشبختانه در طول چند سال گذشته استان اصفهان با توجه به توانمندی موجود در معلمان، حدود 50 هزار فرهنگی در استان وارد این عرصه شده اند و خود را در محک آزمایش گذاشته اند.

کد مطلب: ۶۴۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد حسن قائدیها در همایش تخصصی تولید محتوای الکترونیکی اظهار کرد: امروز دانش آموزان به معلمان به دید گذشتگان نگاه نمی کنند چرا که معلم امروز با اطلاعات و وسایل دیروز جوابگوی نسل فردا نخواهند بود.

وی افزود: معادلات برنامه ریزی درسی امروز با گذشته بسیار پیچیده تر و متفاوت تر شده است به طوری که در حال حاضر کتاب درسی و معلم تنها مرجع نیستند، بلکه دنیای الکترونیکی امروز، بسیار پیشرفته شده است.

محمدحسن قائدیها ادامه داد: حرکت به این سمت نیاز اصلی آموزش و پرورش است و اینکه معلم بتواند در فضای چالشی و سخت با دانش آموزان ارتباط برقرار کند، اهمیت بسزایی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: امروز اهداف سند تحول بنیادین و برنامه های درسی ایجاب می کند که تولید محتواهای چند رسانه ای داشته باشیم و معلم باید مسلح به این اسلحه پر توان باشد تا از دنیای آموزشی عقب نباشند.

محمدحسن قائدیها عنوان کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوا از نیازهای اساسی آموزش و پرورش و معلمان در مدارس است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در طول چند سال گذشته استان اصفهان با توجه به توانمندی موجود در معلمان، حدود 50 هزار فرهنگی در استان وارد این عرصه شده اند و خود را در محک آزمایش گذاشته اند.

محمد حسن قائدیها ادامه داد: از جمله افتخارات کسب شده در استان شامل کسب رتبه برتر کشور در تجارب نو و بدیع در گروه تولید محتوا، کسب رتبه دوم در تعداد شرکت کنندگان در همایش های کشوری، کسب رتبه اول کشور در بخش دانش آموزی، کسب 9 رتبه اول تا سوم در بخش معلمان و دانشجو معلمان، برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف در استان و برگزاری بیش از 100 جلسه گروه تحلیل محتوا در استان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار