در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

آزمون کاردانی به کارشناسی 13 مرداد برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه ‌ها و موسسات آموزش عالی روز 13 مردادماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۴۶۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت ‌و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهارداشت: براساس ضوابط، پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای ۶۷ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش افزود: همچنین پذیرش در ۲۰ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۴۷ کد رشته امتحانی دیگر از کد رشته‌های امتحانی صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تعداد ۹۱ هزار و ۶۹۹ داوطلب ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۵۸ نفر زن و مابقی مرد هستند. برای شرکت در پذیرش ۴۷ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی که صرفا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می‌شود تعداد ۹۸۲۷ داوطلب ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۳۵۲۵ نفر زن و مابقی مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان توزیع کارت شرکت در آزمون گفت: توزیع کارت آزمون داوطلبان ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش در آن‌ها با آزمون است در روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد. داوطلبان از این تاریخ تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۹۶ با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ برای ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش براساس آزمون است روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.همچنین فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون هفته آخر شهریورماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار