نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر:

تضعیف ولایت هدف اصلی دشمن است/لزوم هوشیاری دانش آموزان

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: طرح ولایت برکات فراوانی دارد و دانش آموزانی که در اینجا حضور دارند باید از لحظات خود استفاده کنند.

کد مطلب: ۶۴۵۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح یاوران ولایت با بیان این که بزرگترین گرفتاری ها از ایمان نداشتن به ولایت است، گفت: اکر انسان می خواهد هدف داشته باشد باید به ولایت ایمان داشته باشد و زندگی هدفمند بدون ولایت امکان پذیر نیست.

وی افزود: به گفته شهید چمران در گذشته شیعه های لبنان یک ملت ضعیف و محروم بودند و در اوایل نام آنان را حرکت محرومین لبنان گذاشتند اما همان عده با ایمان به ولایت به جایی رسیده اندکه وقتی دشمنان می خواهند وارد لبنان شوند با برخورد سخت حزب الله لبنان مواجه می شوند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر اضافه کرد: همچنان که سردارسلیمانی گفتند، آزادی موصل در اتاقی کوچک و با راهنمایی آیت الله سیستانی انجام شد و بقای انقلاب ما هم در ایمان به ولایت است.

سعیدی اظهار داشت: همواره دشمن انقلاب اسلامی را تهدید می کند اما حضور رهبرمان باعث شکست خوردن آن ها می شود.

وی با بیان این که طرح یاوران ولایت طرح ساده ای نیست و باعث بقایای انقلاب می شود، گفت: تمام فتنه های دشمن برای شکست ولایت است و با هوشیاری نمی گذاریم ولایت آسیب ببیند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان گفت: طرح ولایت برکات فراوانی دارد و افرادی که در اینجا حضور دارند باید از لحظات خود استفاده کنند.

خبرنگار: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار