برگزاری کارگاه های آموزشی توانمند سازی و تربیت مدرسان

این کارگاه آموزشی با هدف توانمند سازی و تربیت مدرسان میانی جهت آموزش اولیای دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی سال تحصیلی 97-96 در محل آموزشگاه فرزانگان رشت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۵۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

سیروس محمدی در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان، با اشاره به اهمیت نقش اولیا در فرایند رشد وسرنوشت تحصیلی -تربیتی دانش آموزان پایه اول، ‏تعامل و همکاری جدی آنان با مدرسه را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

وی خاطر نشان کرد: زمانی این مشارکت و تعامل اثر بخش تر خواهد بود که اولیا در خصوص ضرورتها و آمادگی های مورد نیاز تعلیم وتربیت دانش آموزان ، اطلاعات و آموزش های مناسب را کسب نمایند.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به تهیه بسته های آموزشی مناسب ویژه اولیا پایه اول در دو بخش ( مقدماتی - و تکمیلی ) مطابق سر فصل های مشخص شده، گفت : امیدواریم این افراد بعد از گذراندن کارگاه های آموزشی یاد شده به عنوان مدرس میانی بتوانند به آموزش معلمان و آشنایی اولیا با وظایف خود در قبال تربیت فرزندان و نحوه تعامل آنان با مدرسه و معلم شاهد ارتقای هر چه مطلوب تر کیفیت آموزشی و تربیتی باشم .

این کارگاه با حضور 7 مدرس استانی در هفت کلاس با حضور بیش از 200 آموزگار پایه اول مطابق سر فصل های آموزشی مشخص شده، بر گزار شد . فرا گیران این کارگاه متعاقبا در کارگاه های آموزشی ویژه مناطق به عنوان مدرس میانی آموزش کلیه آموزگاران پایه اول سال تحصیلی 97-96 را عهده دار خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار