رسیدگی به امور فرهنگی در اولویت کار مسئولان باشد

امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: دشمن با نفوذ نرم، برنامه های ضدفرهنگی و شوم خود را پیاده می کند و مسئولان باید با اولویت دادن به حوزه فرهنگ، در برابر آنها بایستند.

کد مطلب: ۶۴۵۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت الاسلام ناصر صالحی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر افزود: دشمنان با ترویج بد حجابی در صدد فروپاشی بنیان خانواده ها هستند و والدین و مسئولان نسبت به این امر آگاه باشند.
وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) و ائمه اطهار (ع) بهترین الگوی زنان جامعه اسلامی هستند، اضافه کرد: نیروی زنان و مردان جامعه باید معطوف به حفظ کانون خانواده و ساختن جامعه ای توسعه یافته باشد.
امام جمعه موقت شهرستان آستارا با بیان اینکه دشمنان، سپاه و توان دفاعی و نظامی ما را نشانه گرفته اند، اظهار کرد: برخی در داخل کشور نباید با دشمنان هم صدا شوند و مردم از مسئولان قضایی انتظار دارند بدون اغماض با جرائم بزرگ و فسادهای مالی برخورد شود.
حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط آیت الله طالقانی افزود: در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، مسائل مختلف روز و مشکلات مردم مطرح می شود و مسئولان باید دغدغه ها را شنیده و در رفع آنها اقدام کنند.
وی خواستار صرفه جویی در مصرف آب و برق شد و بیان کرد: بسیاری از شهروندان با افت فشار و قطع آب مواجه هستند و رعایت الگوی مصرف باید مد نظر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار