استاندار اردبیل:

صادرات واحدهای تولیدی استان اردبیل به کشورهای همسایه گسترش می یابد

استاندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی این استان در سال های اخیر رونق بیشتری داشته که می تواند علاوه بر تامین نیازهای داخل محصولات تولیدی خود را به کشورهای همسایه صادر کنند.

کد مطلب: ۶۴۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش درجریان بازدید از سه واحد تولیدی شهرک صنعتی ٢ اردبیل گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی فرصت خوبی برای تولیدکنندگان فراهم شده و واحدهای تولیدی می توانند مشکلات خود را در این ستاد بیان کنند تا مورد رسیدگی قرار بگیرد .

وی افزود: در این ستاد مسائل واحدهای تولیدی که با ادارات بیمه تامین اجتماعی، دارایی ، شرکت های برق ، گاز و آب مشکل دارند بررسی شده و نتیجه خوبی هم عاید واحدهای تولیدی می شود .

استاندار اردبیل درباره بازدید از ٣ واحد تولیدی اردبیل گفت: امروز واحدهای تولیدی زیور آلات کهن ایرانیان ، شیر صنعتی و

خدابخش بیان کرد: کارخانه تولید زیور آلات با ماشین آلات ایتالیایی کارخانه مهمی است که سرمایه گذاری خوبی در این کارخانه شده و می تواند محصولات تولیدی خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کند .

وی در زمینه کارخانه شیر صنعتی هم گفت: این کارخانه بازار خوبی دارد و اولین تولید کننده شیر صنعتی است که می تواند در صنعتی کردن استان نقش اساسی ایفا کند .

استاندار اردبیل کارخانه ریسندگی اتحاد را از کارخانه های موفق اردبیل دانست و افزود: این کارخانه برای صنعت فرش محصول تولید می کند البته مشکلاتی دارد که با رفع آن می توان به زنجیره تولید فرش اردبیل کمک کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار