آذرکیش به پانا خبر داد

تسهیلات حمایتی از نخبه های مهارتی

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش از ارائه تسهیلات حمایتی برای نخبه های مهارتی شاخه کاردانش خبر داد و گفت: صندوق کارآفرینی امید به خصوص در نقاط محروم و روستایی از طرح های تولیدی هنرجویان حمایت می کند.

کد مطلب: ۶۴۴۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد

سید مصطفی آذرکیش در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید برای 116 برگزیده مسابقات علمی کاربردی حواله تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید اعلام کرده است با مبلغ بیشتر از طرح های تولیدی هنرجویان هنرستان های کاردانش حمایت می کند.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: دوره کارورزی هنرجویان برگزیده مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش برای رتبه اول رایگان، رتبه دوم با 70 درصد تخفیف و رتبه سوم با 50 درصد تخفیف توسط وزارت جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده است.

آذرکیش تصریح کرد: اراده خوبی در برگزاری مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش دیده شد که اکثر ظرفیت های اجرایی دستگاه های مختلف در این برگزاری دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید به خصوص در نقاط محروم و روستایی برای هنرجویان حمایت خواهد داشت و اعلام شده تسهیلات بیشتری برای طرح های تولیدی برای راه اندازی کسب و کار ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار