در بازدید فرماندار تبریز از ویژه‌ برنامه‌های اوقات فراغت مجتمع کانون:

کانون پرورش فکری در اندیشه کودکان جایگاه ویژه ای دارد

فرماندار تبریز در بازدید از ویژه‌ برنامه‌های اوقات فراغت مجتمع کانون تبریز گفت: کانون پرورش فکری در اندیشه کودکان جایگاه ویژه ای دارد.

کد مطلب: ۶۴۴۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در این دیدار رحیم شهرتی‌فر ضمن گفتگوی صمیمانه با کودکان و نوجوانان حاضر در کارگاه‌های تابستانی بر نقش ارزشمند و تاثیرگذاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکید کرد .

فرماندار تبریز با اشاره به ضرورت و اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان توسعه فعالیت‌های کانون را خواستار شد و در عین حال تصریح کرد: جایگاه کانون در تربیت فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان بسیار مهم و اثرگذار است .

در این دیدار هادی یوسف‌زاده نیز با اشاره به افزایش بی‌سابقه مخاطبان و تعداد کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در اغلب مراکز کانون، این روند را در شهر تبریز بسیار مثبت و سازنده عنوان و تاکید کرد: در کنار افزایش کمی فعالیت‌های کانون، تمام تلاش خود را بکار بسته‌ایم تا خللی در کیفیت فعالیت‌ها ایجاد نشود .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از حمایت‌ها و مساعدت‌های شهرتی‌فر فرماندار تبریز در توسعه فعالیت‌های کانون قدردانی کرد .

یوسف‌زاده راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار شماره 2 و 3 کانون تبریز و اولین کامیون نمایش سیار در این کلان‌شهر را بخشی از توسعه فعالیت‌های کانون عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود: گسترش این اقدامات گامی در مسیر افزایش خدمت به کودکان و نوجوانان باشد .

گفتنی است، بازدید از کارگاه‌های تابستانی و فعالیت‌های جاری مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز و نیز بازدید از کتابخانه سیار در حال تجهیز و مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون از دیگر برنامه‌های این بازدید بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار