امید تنها یک راه دارد/ فجر سپاسی مقصد عالیشاه در نیم فصل اول

شرایط برای امید عالیشاه به گونه ای پیش رفته است که او در بین دو گزینه شمال و جنوب وادار به حضور در جنوب خواهد شد.

کد مطلب: ۶۴۴۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ زمستان سال گذشته در تعطیلات نیم فصل اول لیگ برتر شانزدهم، امید عالیشاه و احمد نورالهی دو هافبک پرسپولیس زودتر از زمان موعد درس خود را در مقطع لیسانس به پایان رساندند تا در نیم فصل دوم برای تراکتورسازی تبریز به میدان بروند اما حضور آنها در لباس تراکتورسازی تنها 4 هفته دوام آورد و با محرومیت تراکتورسازان از نقل و انتقالات این دو هافبک پرسپولیس به اجبار و از آنجا که بازیکن سرباز محسوب می شدند نیم فصل را از دست دادند.

اما با پایان لیگ برتر شانزدهم و با توجه به ادامه محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تابستانی و پیش فصل لیگ برتر هفدهم اوضاع برای نورالهی و عالیشاه شکل متفاوتی گرفت. هر دو بازیکن موفق شدند با ارائه مدارک مخورد نظر از کسری خدمت بهره مند شوند ولی شرایط برای نورالهی رضایت بخش و برای عالیشاه پیچیده شد.

احمد نورالهی با کسری خدمت قابل قبول از شهریور ماه می تواند برای پرسپولیس به میدان بروند اما درباره امید عالیشاه اوضاع کمی تفاوت دارد و او تا زمستان امسال و تعطیللات نیم فصل سرباز است و از آنجایی که تراکتورسازی همچنان محروم است کار برای عالیشاه سخت شده است.

شماره 2 تکنیکی فصل گذشته پرسپولیس برای نیم فصل اول لیگ آزادگان راهی به غیر از حضور در لیگ آزادگان ندارد و در این سطح از فوتبال ایران هم تنها تیم های فجر سپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی مجوز گرفتن سرباز را دارند.

اما از شیراز آخرین خبر این بوده است که با توجه به اینکه عالیشاه سرباز سپاه است او چاره ای به غیر از حضور در شیراز و تیم فجر سپاسی ندارد و این هافبک سرعتی حداقل نیم فصل اول را با لباس فجر سپاسی به میدان خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار