در آموزش و پرورش سمیرم اتفاق افتاد:

برگزاري جلسه کمیته هدایت تحصیلی

سومین نشست کمیته هدایت تحصیلی آموزش و پرورش سمیرم با حضور مدیرآموزش و پرورش،معاون آموزشی و نو آوری،معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان اموزش متوسطه اول و دوم ،نماینده مدیران متوسطه اول و نماینده مشاوران ، در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۴۳۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا سمیرم ، در ابتدای جلسه محمد نادری مدیر آموزش وپرورش سمیرم ضمن تقدیر از تلاش های مدیران در طول سال تحصیلی گذشته و با بیان اهمیت موضوع هدایت تحصیلی در سرنوشت دانش آموزان از اعضاء کمیته خواست با جدیت تمام در اجرای درست مسئله انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان تلاش نمایند.

معاون آموزشی و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش سمیرم در ادامه درباره ضرورت هدایت تحصیلی و نقش مهم آن در انتخاب رشته آگاهانه توسط دانش آموزان و توزیع متوازن براساس استعداد وعلایق وظرفیت شاخه ها و رشته های موجود نكاتي را بيان نمود.

رحمانی در ادامه اظهار داشت: کلیه عوامل نقش آفرین در هدایت تحصیلی- شغلی دانش آموزان، اعم از معلم، مدیر، مشاوره، والدین، خود دانش آموز و عوامل ستادی می بایست وظایف خود را به طور دقیق انجام دهند تا نتیجه ی فرآیند هدایت تحصیلی به طراحی مسیر زندگی تحصیلی-شغلی دانش آموزان، با انتخابی آگاهانه و آزادانه، منجر شود.

گفتنی است 868 دانش آموز دختر و پسر پایه نهم مدارس متوسطه اول سراسر شهرستان سمیرم بر اساس استعداد، علائق شخصی، مشاوره و هدایت تحصیلی مشاوران مدارس و ضوابط مربوطه به رشته های گوناگون حوزه های نظری، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش هدایت خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار