بهداد سلیمی در گفت و گو با پانا:

در مسابقات جهانی حرف برای گفتن داریم/ مصدومیتم بهتر از قبل شده است

مرد طلایی المپیک لندن گفت: مطمئن باشید تا آذرماه که مسابقات جهانی شروع شود بهترین تمرین را خواهیم داشت و با آمادگی به امریکا می رویم.

کد مطلب: ۶۴۳۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بعد از برکناری انوشیروانی تیم ملی وزنه برداری که مدتها بود خبری از اردو نداشت؛ بالاخره هفته گذشته با هدایت محسن بیرانوند سرمربی موقت، تیم ملی وزنه برداری تمریناتش را از سر گرفت تا ملی پوشان ایران خودشان را برای ازمون مهم و سرنوشت ساز مسابقات جهانی آماده کنند.
بهداد سلیمی فوق سنگین تبم ملی وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط این روزهای تیم ملی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم، چند روزی در ورزقان اردوی تیم ملی برگزار شد و تمرینات را با جدیت اغاز کردیم تا برای رقابت های جهانی آماده شویم.
وی در پاسخ به اینکه شرایط جسمانی اش به چه صورت است، گفت: خوشبختانه نسبت به چند هفته پیش وضعیت زانویم بهترشده، یکی دو هفته پیش فشار تمرینات که بالا میرفت زانویم متورم می شد اما حالا شرایط کمی بهتر شده است، البته کاملا مصدومیتم از بین نرفته چرا که به بدترین نوع مصدومیت دچار شدم و تا همه چیز مانند قبل شود یک الی دو سال طول می کشد اما با این حال شرایط خوب پیش میرود و تمرینات را به بهترین نحو انجام می دهم.
مرد طلایی المپیک لندن در پاسخ به شرایط تیم ملی با مربیگری بیرانوند نسبت به قبل تفاوتی داشته، گفت: تیم ملی وزنه برداری یکی از مهمترین رقابت ها را چند ماه دیگر پیش رو دارد و باتوجه به اینکه اردوی ما کمی دیر شروع شده الان فقط باید بر روی تمرینات و کسب بهترین نتیجه در جهانی تمرکز کنیم، به طبع کادرفنی هم همه تلاشش را می کند تا بهترین نتیجه کسب شود.
سلیمی در پاسخ به اینکه می توانیم به کسب بهترین نتیجه در مسابقات جهانی امیدوار باشیم،عنوان کرد: این رقابت ها در امریکا برگزار می شود و حریفان ما مانند روسیه و امریکا به شدت در حال تمرین هستند، اما تیم ما کم ستاره ندارد، وزنه بردارانی مانند کیانوش رستمی، سهراب مرادی از برندهای وزنه برداری ایران هستند و به طور حتم از مدعیان جدی برای حریفان محسوب می شوند، البته تیم ملی متاسفانه چند روز پیش با مصدومیت رامین ربیعی روبه رو شد که امیدوارم مصدومیت او حاد نباشد اما به هرحال تیم ما هم حرفی برای گفتن دارد و مطمئن باشید تا آذرماه که مسابقات جهانی شروع شود بهترین تمرین را خواهیم داشت و با آمادگی به امریکا می رویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار