معاون امور صنایع سازمان صنعت ،معدن و تجارت تهران درگفت وگو با پانا:

معرفی 30 واحد صنعتی به عنوان واحدهای نمونه در روز ملی صنعت

معاون امور صنایع سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران گفت: افزایش تولید ،افزایش اشتغال ،افزایش صادرات و شاخص هایی مانند تحقیقات و خدمات فنی و مهندسی از جمله موضوعاتی بوده که برای انتخاب 30 واحد صنعتی به عنوان واحدهای نمونه استان تهران برای روز ملی صنعت در ا ین استان در اولویت بوده اند و واحدهایی در گروه های مختلف صنعتی مانند صنعت غذا ،پوشاک ،صنایع معدنی انتخاب شده اند .

کد مطلب: ۶۴۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

افشار فتح اللهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا در خصوص مهمترین شاخص هایی که برای انتخاب 30 واحد برگزیده صنعتی در استان تهران در نظر گرفته شده است ، عنوان کرد: شاخص های مختلفی برای انتخاب این واحدها مطرح شد که وزن دهی شده و از میان برخی شاخص ها اولویت بندی شده است .

فتح اللهی تصریح کرد: کمیته مسئول ارزیابی این واحدها کار خود را انجام و نفرات برتر از میان این واحدها انتخاب شده اند .

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ارزیابی براساس خوداظهاری واحدها صورت می گیرد ، خاطرنشان کرد: خوداظهاری واحدها توسط سازمان صنعت ،معدن و تجارت راستی آزمایی می شود و اگر مورد خاصی نیز وجود داشته باشد از واحد بازدید به عمل خواهد آمد .

معاون امور صنایع سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان تهران عنوان کرد: اگر دو واحد همزمان با هم هم امتیاز شوند مراجعه حضور به آنها صورت می گیرد و نیاز به مراجعه به آنها وجود خواهد داشت .

شرایط بهتر واحدهای تولیدی در مقایسه با گذشته

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت واحدهای تولیدی را در مقایسه با سال گذشته چگونه ارزیابی می کنید ، نیز تصریح کرد: سال گذشته واحدهای تولیدی با مشکلاتی مواجه بودند اما با دستاوردهایی که با سیاست دولت به وجود آمد مشکلات برخی از واحدها رفع شده است .

به گزارش پانا 10 تیرماه هر سال روز ملی صنعت و معدن نام گرفته است و هرساله ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن در این تاریخ این مراسم را در محل سالن اجلاس سران برگزار می کند و به دنبال آن سازمان های صنعت و معدن استان ها نیز این مراسم را به صورت استانی برگزار می کنند که امسال این مراسم توسط سازمان صنعت و معدن استان تهران امروز 26 تیرماه در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار