مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

تهیه و چاپ 60 عنوان کتاب و اجرای طرح های قرآنی در وزارت آموزش و پرورش

مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه با تهیه و چاپ 60 عنوان کتاب و اجرای طرح های مختلف قرآنی سعی دارد تا نسل آینده را بیشتر با مبانی قرآن و آموزه های حیات بخش اسلام آشنا کند.

کد مطلب: ۶۴۲۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، محمد رضا مسیب زاده در حاشیه آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری حفظ موضوعی قرآن در دستور کار قرار گرفته که در این رابطه 12 عنوان کتاب چاپ و اختیار دانش آموزان قرار گرفته است .
وی از اجرای طرح مصباح الهدی ، نور باران و طرح مبین به عنوان یاوران نماز در مدارس اشاره کرد و گفت: تلاش می شود در قالب این طرح ها بهترین الگوی سبک زندگی برگرفته از ائمه اطهار و قرآن کریم به جامعه معرفی شود .
مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دینی و تدارک فضای سالم معنوی در مدرسه و محیط خانواده است بیان کرد: یکی از اولویت های اساسی وزارت ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین دانش‌ آموزان است .
مسیب زاده بیان کرد: از اولویت های دیگر وزارت آموزش و پرورش تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش قرآن کریم، عترت و نماز است چرا که تمام منویات مقام معظم رهبری چراغ راه ما بوده و در این زمینه وظیفه داریم منویات رهبر خود را تحقق بخشیم .
وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ترویج فرهنگ قرآن کریم اظهار کرد: در این زمینه وزارت آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی انجام داده و توانسته در حوزه تربیت و پرورش قاریان، حافظان و مفسران قرآن پیشگام باشد .
مدیرکل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش یکی از افتخارات وزارت آموزش و پرورش را برگزاری جشن تکلیف 2 هزار و 200 دانش‌آموز در حضور مقام معظم رهبری دانست و گفت: این یک دستاورد بسیار بزرگ برای ما بود .
سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر سراسر کشور از روز 20 تیر در اردبیل شروع شده بود و مسابقات دختران دانش آموز نیز از 25 تیر ماه برگزار می شود .
یک هزار و 200 دانش اموز دختر و پسر در سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان با هم رقابت می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار