نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه در گفت وگو با پانا:

ظریف در کابینه دوازدهم بماند/استفاده ازبانوان کاردان در پست های وزارتی

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه همزمان با نزدیکی به تشکیل کابینه جدید دولت از اهمیت حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه سخن گفت و همچنین در همین راستا ضرورت حضور بانوان را نیز در کابینه دوازدهم یادآور شد.

کد مطلب: ۶۴۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

جهانبخش محبی نیا، نماینده مردم شهرستان میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانایی رئیس جمهور در کسب 24 میلیون رای برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگو باخبرنگار سیاسی پانا، گفت: دولت حسن روحانی با کابینه یازدهم خود موفق به کسب 24 میلیون رای از طرف مردم شد که این نشان از موفقیت وی در دوره قبل بوده است.

وی ادامه داد: همه این محبوبیت ها و رضایت های مردم، دلیل بر توقف در وضعیت موجود نخواهد بود چرا که اگر در بخش های سازمانی و ارگان های دولتی یا خصوصی پیشرفت و بهبودی نداشته باشیم برای دولت نقص محسوب می شود.

محبی نیا همچنین با اشاره به تغییرات مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور خاطر نشان کرد: به دلیل تغییراتی که هرروزه در کشور و حتی در جهان رخ می دهد ما نیز باید برای مقابله و جلوگیری از بروز تغییرات منفی و دارا بودن عملکرد مثبت در کشور، برای کابینه دوازدهم چینش مطلوبی را داشته باشیم.

وی حضور محمدجواد ظریف در کابینه دوازدهم را ضروری دانست و تصریح کرد: ما باید برای ارتقای وضعیت موجود در کشور افراد کاردانی نظیر وزیر کنونی امور خارجه را حفظ کنیم و به گسترش روابط با کشورهای آسیایی و آسیای شرقی بپردازیم.

وی همچنین با اشاره به حفظ انسجام فرهنگی و اجتماعی کشور، اظهارکرد: یکی از مسائل مهم دیگری که مطرح می شود این است که ما مسئله تنش زدایی را در حوزه کار خود قرار دهیم و در فرهنگ نیز با ایجاد هم بستگی میان اقوام مختلف انسجام بیشتری داشته باشیم.

محبی نیا همچنین از ضرورت و اهمیت بالای حضور و فعالیت بانوان در صحنه های سیاسی نظیر پست های وزارتی سخن به میان آورد و گفت: طبق شنیده های خود من، تاکنون حضور و به کارگیری بانوان به طور جدی دیده نشده است و اگر بتوانیم از بانوان در کابینه دوازدهم دولت برای مقام های بالا و اجرایی استفاده کنیم بازخورد خوبی را خواهیم داشت.

وی درارتباط با موضوع فوق تصریح کرد: در کشور ما بانوان کاردان کم نیستند و باید توجهمان را به آنها بیشتر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار