دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن خبر داد:

کتابت 114 جلد قرآن کریم توسط دانش‌آموزان کشور

دبیر سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور گفت: کتابت 114 جلد قرآن کریم توسط دانش‌آموزان کشور انجام پذیرفته و این اقدام نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اسلامی نیز بی‌سابقه است.

کد مطلب: ۶۴۲۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، وحید سیدهاشمی با بیان اینکه کتابت 114 جلد قرآن کریم نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اسلامی بی‌سابقه است، اظهار داشت: یکی از این 114 جلد قرآن کریم توسط آستان قدس رضوی به عنوان سند دانش آموزی ثبت و در موزه نگهداری خواهد شد .

وی افزود: این قرآن‌های دستنویس در غرفه‌های نمایشگاهی که در محل برگزاری این دوره از مسابقات دایر است در معرض دید شرکت کنندگان و میهمانان قرار خواهد گرفت .

دبیر سی و پنجمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با بیان اینکه این دوره از مسابقات در 14 رشته و دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: بخش پژوهشی این دوره از مسابقات به میزبانی استان اردبیل در حال برگزاری است .

سیدهاشمی با اشاره به اینکه از هر استان 17 نفر (دختر و پسر) به همراه صد نفر مربی و سرپرست در این مسابقات حضور دارند، گفت: 150 نفر از کارکنان اداره‌کل آموزش و پرورش با همدلی و به احترام قرآن، عترت و نماز با هم همکاری می‌کنند .

وی با عنوان اینکه نمادهای بومی استان اردبیل از جمله محل برگزاری مسابقات در معرض نمایش قرار گرفته است، تصریح کرد: محلی هم برای پاسخگویی به شبهات احتمالی دانش آموزان با حضور اساتید مجرب استانی برای استفاده دانش آموزان در نظر گرفته شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار