ساخت و تکمیل ساختمان مدرسه‌ ۲۰ کلاسه توسط خیّر مدرسه ساز

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک کرج از موافقت ساخت و تکمیل ساختمان 20 کلاسه و سالن ورزشی توسط خیر مدرسه ساز در آموزشگاه شهید آخوندی خبرداد.

کد مطلب: ۶۴۲۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

وحید یعقوبی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: در نشست صمیمانه‌ای که در دفترکار خیّر مدرسه ساز، دکتر جلالی‌مهر برگزار شد ایشان موافقت خود را جهت ساخت و تکمیل ساختمان مدرسه ۲۰ کلاسه و سالن ورزشی شهید آخوندی اعلام کرد.

وی از خیرین مدرسه ساز به عنوان یک فرصت و نعمت برای جامعه نام برده و افزود خیّرین مدرسه ساز اسوه‌ی خیّرین هستند و با نیّت خِیر آنها و اقدامات موثر این انسان‌های فرهیخته و شریف امروز شاهد تحول در مدرسه سازی در کشور و استان هستیم و عمل به تعهد توسط خیّرین مدرسه ساز باری از دوش دولت در احداث فضاهای آموزشی برداشته است .

یعقوبی همچنین با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت های مردمی در ساخت فضاهای آموزشی در استان اعلام کرد با توجه به درصد بالای افزوده شدن دانش آموزان به چرخه تحصیل در استان نسبت استان های دیگر، این استان همچنان با کمبود فضای آموزش روبروست و نیاز به همراهی خیّرین دارد .

وی تاکید کرد: حضور خیّرین مدرسه ساز با خود پیامدهای فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، به دنبال دارد چرا که تامین نیازهای آموزشی موجب فراهم شدن زیر ساخت های لازم برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزانی خواهد شد که قرار است آینده کشور را بسازند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار