مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل:

استان اردبیل به عنوان میزبان مسابقات قرآنی مسئولیت خطیری بر عهده دارد

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنٰ‌عترت و نماز دانش آموزان برگزیده سراسر کشور مسئولیت خطیری را بر عهده دارد.

کد مطلب: ۶۴۲۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جلسه ستاد برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنٰ‌عترت و نماز دانش آموزان برگزیده سراسر کشور در محل کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی مسابقات برگزار شد،‌ ضمن تقدیر از فعالیت کمیته های برگزاری این دوره از مسابقات،‌ به حل مشکلات احتمالی تاکید کرده و اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان میزبان این دوره از مسابقات مسئولیت خطیری را بر عهده دارد،‌ که امید می رود با برگزاری بهتر این مسابقات بتوانیم در انجام مسئولیت محوله موفق باشیم.

وی با اشاره به شروع آزمون های کتبی و شفاهی مسابقات تصریح کرد: تلاش می کنیم تا مسابقات در فضایی آرام و بدون دغدغه برای شرکت کنندگان برگزار گردد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: همدلی و وحدت رویه در بین همکاران موجب خواهد شد،‌ تا برنامه های پیش بینی شده به نحو احسن و در خور شایسته اجرا گردد.

گفتنی است: در این جلسه روسای کمیته های پشتیبانی، ‌اطلاع رسانی و تغذیه و اسکان گزارش مشروحی از روند اجرایی مسابقات ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار