بانوان کونگ فو کار آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات کشوری شدند

بانوان کونگ فو کار استان آذربایجان شرقی برای نهمین سال پیاپی روی سکوی قهرمانی کشور ایستادند.

کد مطلب: ۶۴۱۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، بانوان کونگ فو کار استان پس از کسب هشت دوره عناونین اول تا سوم در سالهای متمادی اینبار نیز توانستند با اقتدار مقام قهرمانی مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان کشور را که در شهر سنندج برگزار شد از آن خود نمایند.
مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بانوان رده سنی بزرگسالان راس ساعت 7:30 یکشنبه 18 تیرماه سال جاری با حضور 30 تیم از 28 استان بالغ بر 260 نفر شرکت کننده در سالن آزادی شهر سنندج استان کردستان آغاز شد.
مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولین استان، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان کردستان جناب اقای میمنت آبادی و نایب رئیس بانوان سرکار خانم شهریاری برگزار گردید.
مسابقات در روز دوشنبه 19 تیرماه در دور فینال بر روی 2 تاتامی راس ساعت 8 صبح ادامه یافت. نتایج این دوره از رقابت ها به شرح ذیل حاصل گردید:
مقام اول استان آذربایجان شرقی
مقام دوم استان کرمان
مقام سوم استان خراسان رضوی

مدال آوران استان در این مسابقات به شرح ذیل می باشد:
افسانه عظیمی، فرزانه نصرتی، نسرین باشعو، هانیه پور مهدی مدال طلا و آیلار فتحی مدال برنز این دوره از مسابقه ها را کسب کردند.
در پایان این رقابتها با توجه به عملکرد تیم استان کردستان که میزبان این دوره از مسابقات نیز بود به دریافت کاپ اخلاق نائل آمدند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار