طراحی سایت مبارزه با خشونت دانش آموزان + عکس

خبرگزاری پانا: بهره گیری معلمان، دانش آموزان و والدین از سایت مبارزه با خشونت دانش آموزان میسر شد.

کد مطلب: ۶۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا به نقل از سایت روانشناسی و آموزشی یور کیدز اِد، به مناسبت اولین سالگرد برگزاری اطلاع رسانی اجتماعی در زمینه خشونت و قلدری کودکان در کشور استرالیا برنامه هایی برای این روز ملی اطلاع رسانی و به والدین و خانواده ها و دانش آموزان ارائه شده است.


روز ملی اقدام در مقابل خشونت و قلدری، این امکان را به وجود می آورد که طیف وسیعی از منابع اطلاعاتی و روانشناختی آن لاین، در اختیار دانش آموزان، خانواده ها و معلم ها و انجمن های مدارس -صرف نظر از مکان جغرافیایی آن ها- قرار گیرد.


یکی از سایت های طراحی شده در راستای اطلاع رسانی در این حوزه، سایتی با عنوان bullyingnoway، با مفهوم "زورگویی به هیچ وجه" است که به بررسی این موضوع میان نوجوانان پرداخته است.


مخاطب پس از ورود به این سایت، مشخص می کند که آیا سرپرست دانش آموز است، دانش آموز است و یا معلمی است که در راستای ارتباط با دانش آموزان نیاز به اطلاعاتی در این زمینه دارد.
به گزارش پانا، اطلاعات و سوالات پیش بینی شده که ممکن است برای هریک از این نقش ها مورد توجه باشد، برای مخاطبان در سایت قرار داده شده است.


به عنوان مثال در صورتی که دانش آموزی که به سن نوجوانی رسیده است مورد زورگویی یکی از هم کلاسی هایش واقع شود، چگونه روحیه خود را بازگردانده و راه درست مقابله با هم کلاسی اش را بیابد.
گفتنی است این سوال از دید دانش آموز، معلم و سرپرست دانش آموز بررسی می شود و پاسخ درخور هر نقش به مخاطب ارائه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار