مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی در بازدید از نمایشگاه ترامپیسم;

چهرۀ واقعی آمریکا را در قامت ترامپ می بینیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بازدید از نمایشگاه منتخب آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور « ترامپیسم» گفت: در این نمایشگاه ایده های مختلف در رابطه با نوع مدیریت مدرن دنیا به تصویر کشیده شده است.

کد مطلب: ۶۴۰۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ، محمد محمد پوربیان کرد: ما با پدیدۀ تازه ای در دنیا مواجه هستیم، پدیده ای به نام ترامپ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: در رأس کشوری که ادعای مدرنیسم، دموکراسی و تمدن دارد، فردی قرار گرفته که حرکات و رفتارهای خارج از هنجاری بین المللی و انسانی از خود نسان می دهد.

وی با بیان اینکه در واقع چهرۀ واقعی دولت آمریکا را در حرکات ترامپ بدون پرده شاهد هستیم، بیان داشت: چهره دریده، چهرۀ واقعی آمریکا را در قامت ترامپ می¬بینیم و این نمایشگاه به خوبی توانسته است چهره واقعی آمریکا را با عنوان « ترامپیسم» منعکس نماید.

محمدپور افزود: هنرمندان با نگاه خود این تصویر را در قالب کاریکاتور ارایه می نمایند و این ارزشمند است و جای تقدیر از حوزه هنری است که این نمایشگاه را به راه انداخته و امید که بیایند از این آثار دیدن کنند.

وی در خصوص رویکرد مهم نمایشگاه گفت: در تمامی آثار نگاه واحدی است بین هنرمندان مختلف دنیا و نگاهشان وجه مشترک زیادی نسبت به جریان مدیریتی آمریکا دارد و این جای تامل است لذا اگر ملت ها آگاه باشند به اتفاقات و جریاناتی که میخواهد بر آنها و دنیا سیطره افکند قطعاً در برابر این جریان خواهند ایستاد

محمدپور در پایان اظهار داشت: وظیفه اصلی هنرمندان این است که جریان جاری مدیریت دنیایی که در رأس آن استکبار جهانی و آمریکا قرار دارد، آن را معرفی کنند و قالب هنر بهترین ابزار برای این معرفی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار