به میزبانی آموزش و پرورش سمیرم برگزار شد :

جلسه روسای آموزش و پرورش قطب 5 استان اصفهان

جلسه مدیران آموزش و پرورش قطب 5 استان اصفهان با موضوع ساماندهی نیروی انسانی، هدایت تحصیلی و پروژه مهر به میزبانی شهرستان سمیرم برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۴۰۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمیرم ، جلسه مدیران آموزش و پرورش قطب 5 استان اصفهان به میزبانی آموزش و پرورش سمیرم برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش سمیرم بیان داشت:حضورتان را در سرزمین حک شده بر اولین صفحات تاریخ ،مملو و مشحون از نعمت ،سخاوت و عنایت و محروم از توجه ارج می نهیم.

نادری در ادامه توضیحاتی پیرامون مسائل آموزش و پرورش سمیرم مطرح کرد و افزود: آموزش و پرورش سمیرم دارای155 واحد آموزشی است که از این مجموعه 98 آموزشگاه ابتدایی،68آموزشگاه چند پایه،42آموزشگاه متوسطه اول و 16 آموزشگاه متوسطه دوم می باشند.

در ادامه این نشست که با حضور رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، حمیدی مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران قطب 5 شامل مدیران آموزش و پرورش مناطق شهرضا ، مبارکه ، دهاقان ، زرین شهر ، پیربکران ، سمیرم ، فلاورجان ، باغ بهادران و فولادشهر و به میزبانی شهرستان سمیرم تشکیل شد پیرامون مسائل جاری آموزش و پرورش ، هدایت تحصیلی و ساماندهی نیروی انسانی بحث و تبادل نظر گردید. در پایان این جلسه با اهداء لوحی از زحمات موسوی مدیر اسبق آموزش و پرورش سمیرم و مدیر فعلی آموزش و پرورش فولاد شهر قدردانی و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار