وقوع دوحادثه جاده ای دلخراش در محور های مواصلاتی قوچان

فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: روز گذشته در اثر دوحادثه مختلف در دو مسیر مواصلاتی شهرستان مبنی بر برخورد مرگبار کامیونت با پراید و واژگونی خودرو 405، دو کشته ودو مصدوم برجای گذاشت.

کد مطلب: ۶۴۰۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در حادثه اول مسیر چناران به قوچان یک دستگاه کامیونت ایسوزو با یک دستگاه پراید در همان مسیر به هم برخورد نمودند.

وی افزود: در این حادثه دو سرنشین خودرو پراید به نام های فهیمه (29 ساله) و مهدی (33 ساله) مصدوم که پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش های نیروهای امدادی سرنشین زن فوت نمود.

قدمگاهی در خصوص علت این حادثه گفت: کارشناس پلیس علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب کامیونت ایسوز و بی توجهی به جلو اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در خصوص حادثه دیگر نیز مبنی برواژگونی خودرو 405 نیز عنوان کرد: یک دستگاه خودرو 405 عصر روز گذشته در محور سرولایت به قوچان نزدیک روستای بینابید واژگون شد که بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه نیز یکی از دو سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده فوت و دیگری مصدوم شد وکارشناسان پلیس علت این حادثه را، خستگی راننده خودرو 405 اعلام نمودند.

فرمانده نیروی انتظامی قوچان ضمن ابراز تاسف از این دو حادثه خاطر نشان کرد: از رانندگان درخواست می شود که با استراحت، توقف به موقع، رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی آرامش و آسایش را جهت خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار