بهرام مشتاقی در گفت و گو با پانا:

خون تازه در کشتی فرنگی شکل گرفت/کسب 3 طلای المپیک دور از دسترس نیست

عضور شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: با اعتمادی به جوانان در لندن قهرمان المپیک شدیم و این بار هم با همین روش در 2020 قهرمان خواهیم شد.

کد مطلب: ۶۳۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

بهرام مشتاقی در گفت و گو با پانا درباره انتخابی تیم ملی گفت: خوشبختانه مسابقات به بهترین شکل انجام شد و نفراتی که امادگی بهتری داشتند در این مسابقات پیروز شدند و حالا شورای فنی باید عملکرد تک تک فرنگی کاران را زیر ذره بین بگیرد.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی ما دچار افت شدیدی شده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با انتخابی خون تازه ای در کشتی به وجود بیاوریم و کشتی گیران جوان را به این مسابقات اعزام کنیم. با توجه به حساسیت هایی که داریم و مسابقات جهانی و المپیک پیش روی ماست باید برای ارائه یک تیم قوی و قدرتنند هر چه زودتر اقدام می کردیم. حالا به جرات میتوانیم بگویم کسب سه مدال طلای المپیک لندن دور از انتظار نیست و ما با این بازیکنان جوان و تازه نفس در مسابقات آتی خوش خواهیم درخشید.


عضو شورای فتی به غیبت برخی چهره ها در انتخابی تیم ملی اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابی کار امروز نیست و ما در سال های گذشته هم این روند را داشتیم اما در یک مقطع کوتاهی مربی تیم ملی تصمیم گرفت که انتخابی برگزار نشود که البته ضربه ان هم خوردیم.امسال باتوجه به مسابقات مهم اجازه ندادیم بدون انتخابی کشتی گیران به میدان بروند چرا که ملاک انتخاب برای مسابقات جهانی همین انتخابی هاست و هیچ کشتی گیری هم خارج از این چهارچوب انتخاب نخواهد شد.
مشتاقی همچنین در مورد عملکرد داوری در این رقابت ها گفت: به نظرم بد نبود البته که همیشه اشتباهات در داوری وجود داشته و در آینده هم خواهد داشت اما به نسبت در این مسابقات کمتر از حد خودش بود.

مشتاقی در پایان گفت: حضور در انتخابی به مربی و کشتی گیر این موضوع را به خوبی یاداوری می کند که چقدر سطح آمادگی دارند و از این به بعد برای مسابقات بر روی چه مواردی تاکید کنند. ما در المپیک لندن همیشه انتظار کسب یک مدال را داشتیم اما بچه ها خوش درخشید و به سه مدال رسیدیم امسال هم برای مسابقات جهانی و المپیک به خوبی به شرایط کشتی گیران واقف هستیم و طبق وضعیتی که دارند پر اردوها تمرین می کنند و به مسابقات اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار