رئیس پلیس راهور استان اردبیل:

اجرای طرح‌های روان سازی ترافیک ،رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است

رئیس پلیس راهور استان در بازدید ازخیابان‌ها و معابرسطح شهرگرمی از اجرای طرحهای ویژه روان‌سازی ترافیک در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، سرهنگ رحیم آقامحمدیان با بیان این که تمامی تمهیدات اساسی برای روان‌سازی ترافیک در این شهرستان توسط مسئولان و همکاران پلیس راهور شهر درگرمی انجام شده است، گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده این طرح چند ماهی است که در معابرو سطح خیابانهای شهرگرمی در حال انجام است که موجبات رضایتمندی فراوان شهروندان را فراهم آورده است .

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح روان‌سازی ترافیک به ویژه در برخی از معابر اصلی و خیابان‌های شهر است، افزود: مواردی از جمله خط کشی معابر داخل و خارج شهر،خط کشی عابرهای پیاده ،ایمن سازی عبور و مروروسایل نقلیه با علائم و تابلوها، ایجاد خط ویژه ترددوسایل نقلیه در خیابان منتهی به میدان امام (ره)شهرگرمی، تغییر شکل هندسی میدان امام خمینی (ره) و... را از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در طرح بهبود و روان سازی ترافیک در شهرگرمی می توان عنوان کرد .

رئیس پلیس راهور استان همچنین در ادامه از راه اندازي مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک شهر گرمي در آینده ای نزدیک نیر خبر داد .

وی با بیان این مطلب که این مرکز بعنوان یک مرکز تخلفات و پایش تصویری است، اظهار کرد: چند دستگاه دوربین ویژه این مرکز در سطح شهر گرمي نصب و راه اندازی شده است .

سرهنگ آقامحمدیان با اشاره به فعالیت دوربین‌های سطح شهر تصریح کرد: رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز در سطح شهر و معابر درون شهری می شوند از طریق این دوربین‌ها ثبت و قبض جریمه برای آنها صادر می شود .

رئیس پلیس راهور استان یادآور شد: پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات رانندگی از مهمترین اهداف راه اندازی مرکز مانیتورینگ درشهرستان است .

وی افزود: این مرکز نقش مهمی در باز ماندن معابر، کنترل ترافیک و هدایت وسایل نقیله شخصی و مسافرکش در سطح شهرها دارد و رانندگانی که مرتکب تخلف شدند قبض جریمه از طریق پست به درب منازل آنها ارسال می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار