مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل خبرداد:

تکمیل ۱۵ مدرسه در مناطق محروم اردبیل

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل گفت: ۱۵ مدرسه در مناطق محروم اردبیل تکمیل می شود.

کد مطلب: ۶۳۸۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سرگرد جواد نوحی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و با هدف ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه تکمیل ۱۵ مدرسه در مناطق محروم اردبیل تا مهر ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت هم‌اکنون فعالیت‌های خود را در بخش‌های عمرانی، آموزشی و ترویجی آغاز کرده‌اند و در این راستا تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده‌اند که امیدواریم بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به پیشرفت و تعالی دست یابیم .

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل گفت: فراهم کردن زمینه و شرایط مناسب برای ادامه تحصیل در حال حاضر بیش از هر موضوع دیگری برای ما اهمیت دارد که به همین منظور اقدامات شایسته‌ای توسط سپاه استان انجام شده و پس از این نیز با همین جدیت و تلاش ادامه خواهد داشت .

نوحی بیان کرد: هم‌اکنون در قالب اردوهای جهادی یک روزه بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان فعالیت می‌کنند و در قالب اردوهای جهادی هفت روزه نیز بیش از ۴۴۰ نفراز بسیجیان و در طرح هجرت سه نیز بیش از ۴۰۰ نفر از بسیجیان در مناطق محروم به ارائه خدمت مشغولند .

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۰۰ پروژه عمرانی در استان اردبیل توسط سپاه اجرا شده که امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه بتوانیم پروژه‌های بیشتری را در استان به مرحله تکمیل و بهره‌برداری برسانیم و شاهد ارائه خدمات مطلوب به اقشار نیازمند و محروم جامعه باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار