پایان فاز اول احداث کانال تاسیسات بازار تاریخی اراک تا ماه جاری

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی گفت: عملیات اجرایی فاز اول پروژه احداث کانال تاسیسات بازار تاریخی اراک تا تیرماه جاری به پایان می رسد.

کد مطلب: ۶۳۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حمید رضا نوازنی در بازدید از پروژه احداث کانال تاسیسات بازار تاریخی اراک ب به ادامه روند کار و حمایت مجموعه استانداری مرکزی از پروژه احداث کانال تاسیسات بازار تاریخی اراک تاکید کرد.

وی گفت: در فاز اول اجرای پروژه احداث کانال به طول 150 متر و انتقال تاسیسات خدماتی به داخل کانال و نورپردازی بازار ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی نیز در این بازدید ضمن حمایت قاطع از ساماندهی تاسیسات خدماتی بازار تاریخی اراک و بی نظیر بودن آن در سطح کشور به تشریح اعتبارات اختصاص یافته در سال 95 جهت احداث کانال پرداخت.

رقیه یادگاری افزود: در سال 96 اعتبار مورد نیاز جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق محدوده فاز اول پروژه اختصاص می یابد.

در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با تلاش همه مدیران فاز اول پروژه شامل 150 متر احداث کانال تاسیسات بازار تاریخی اراک تا پایان تیرماه به اتمام می رسد.

محمد اله داد با بیان اینکه پروژه شبانه بعد از اتمام فعالیت کسبه بازار تا آغاز فعالیت مجدد روزانه کسبه اجرا می شود، افزود: کلیه اقدامات اعم از حفاری به صورت دستی انجام شده و سایر فعالیت ها نظیر آرماتوربندی کف، بتون ریزی کف، آرماتوربندی و قالب بندی دیوار، بتون ریزی دیوارها، آرماتوربندی و قالب بندی سقف و بتون ریزی سقف به ترتیب انجام می شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه با کارگذاری پلیت های فلزی در طول روز خللی در فعالیت روزمره مردم و کسبه بازار ایجاد نکرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه طول کانال احداث شده در فاز اول از گذر سپهداری تا انتهای بازار سمت میدان ارک 150 متر به ابعاد 2.65*1.6 متر بوده است، افزود: تاکنون این پروژه 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در این بازدید گزارشی از ادامه روند اجرای کار و اعتبارات مورد نیاز جهت جابه جایی شبکه توزیع برق موجود و عبور آنها از کانال احداثی نیز ارایه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار