مراسم معارفه کارشناس گزینش آموزش و پرورش قوچان برگزار شد

مراسم معارفه کارشناس گزینش آموزش و پرورش قوچان با حضور مسئول نظردهی گزینش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ،مسئول تحقیقات گزینش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ،رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، مدیریت ، معاونین و جمعی از کارشناسان اداری در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش قوچان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حسن روحانی مدیریت آموزش و پرورش قوچان در این مراسم طی سخنانی با مهم و ظریف دانستن کار گزینش در بدنه آموزش و پرورش ،گفت: با در نظرگیری افق های در نظر گرفته شده در سند تحول بنیادین که برای این موضوع تدوین شده موضوع گزینش نیروی ورودی به آموزش وپرورش بسیارحیاتی است .

وی توجه به ورود نیروهای توانمند،باسواد،مومن،انقلابی و با انگیزه را از وظایف و کارکردهای مهم گزینش عنوان نموده و تصریح کرد:مطمئنا وجود نیروهایی که امید و انگیزه را در کلاس های درس منتقل میکنند باعث جوشش حرکت و بالندگی آموزش و پرورش و بالطبع آن جامعه خواهد شد.

قربانعلی طلایی مسئول نظردهی گزینش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از مدیریت هوشمندانه و عملیاتی آقای روحانی در سطح شهرستان،افزود:در گزینش تمام سعی ما بر انعطاف بر پرونده های داوطلبین میباشد به نحوی که به نفع این عزیزان کار انجام گیرد.

وی گفت:در بحث گزینش ملاک ها بر اساس جناح بندی های مرسوم صورت نمیگیرد و ابدا در رابطه با جناح یک فرد از آن سوال نمیشود بلکه هدف اصلی در این کار اتفاق افتادن کارهای خوب و ورود نیروهای توانمند به بدنه آموزش و پرورش است.

محمد تقی زاده رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با آرزوی موفقیت برای مسئول جدید گزینش شهرستان اظهار داشت:میتوان در یک تقسیم بندی حقوق را به دو دسته حقوق خصوصی و حقوق عمومی دسته بندی نمود که طی آن حقوق خصوصی براساس تعریف میتواند براساس میل بنده باشد به نحوی که هر اراده ای انجام دهد درست است.

گفتنی است در پایان این جلسه حکم انتصاب محمدکاظم زارع پس از قرائت به وی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار