استاندار قزوین خبر داد

تخصیص 25 میلیارد ریال برای اجرای طرح های بوم گردی در استان قزوین

استاندار قزوین گفت: برای رونق گردشگری و توسعه طرح های اقامتی امسال 25 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های بوم گردی در استان اختصاص داده می شود.

کد مطلب: ۶۳۸۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوين، فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: باید آثار پرداخت مستقیم تسهیلات بانکی به بخش صنعت و کشاورزی مشهود باشد و مسئولان گزارش دقیقی از نتایج کار ارائه کنند.

وی افزود: با گذشته ۴ ماه از ابتدای سال جاری باید فرصت را مغتنم بشماریم وحالا که مردم ما مسئولان را دوباره در صندلی هایمان نگهداشته اند بدون هیچ بهانه و تعللی برای خدمت بیشتر تلاش کنیم .

استاندار قزوين یادآور شد: در دوره جدید پرداخت تسهیلات بهین یاب باید کمیته های تخصصی قبل از معرفی طرح ها به بانک با دقت مدارک را بررسی کنند تا وقتی پرونده ای به بانکی ارجاع شد بسرعت برای پرداخت آماده شود .

همتی گفت: امسال مهمترین اولویت ما در حمایت از صنایع پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و سپس تکمیل طرح های نیمه تمام است که آن را با جدیت دنبال می کنیم .

استاندار قزوین یادآور شد: از مدیران بخش صنعت و کشاورزی و بانکها انتظار داریم در رفع موانع تولید با نشاط و شادابی بیشتری تلاش کنند و این انگیزه را در استاندار هم تقویت کنند تا با سرعت بیشتری طرح ها را اجرا کنیم .

وی گفت: امروز فرصت و بهانه ای نداریم که گامهای آهسته برداریم زیرا مردم منتظرند ببینند حالا که دولت را تثبیت کرده اند دولتمردان چگونه مشکلات آنها را حل می کنند و با چه انگیزه ای در مسیر توسعه و رفاه عمومی گام برمی دارند

همتی تصریح کرد: امروز از چند بنای تاریخی در شهر قزوین بازدید کردم و واقعا از این ظرفیت شگفت زده شدم در شرایطی که این همه قابلیت در یک شهر متمرکز شده چرا نتوانیم آن را برای جذب گردشگر مورد استفاده قرار دهیم.

همتی در ادامه از اجرای طرح های بوم گردی در استان قزوین استقبال کرد و گفت: ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه و رونق گردشگری به طرح های بوم گردی اختصاص خواهد یافت که امیدواریم به ظرفیت اقامتی استان اضافه شود .

استاندار قزوين همچنین از مدیران بانکهای استان قزوین خواست پرونده های وام در شعب خود را بسرعت برای پرداخت رسیدگی کرده و تا هفته آینده همه آنها را عملیاتی کنند .
همتی همچنین با تبریک فرا رسیدن روز صنعت و معدن از خدمات پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تجلیل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار