690 کلاس در ستاد اسکان آذربایجان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 64 آموزشگاه با 690 کلاس از ابتدای تابستان پذیرای فرهنگیان در استان خواهند بود.

کد مطلب: ۶۳۶۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، فریدون سیدمصطفوی با اعلام این خبر افزود: 64 آموزشگاه با 690 کلاس از نوع الف و ب که 181 کلاس آن ویژه هستند از ابتدای تابستان پذیرای فرهنگیان در استان خواهند بود.

وی بیان کرد: در راستای تکریم از فرهنگیان تمامی کلاسهای نوع ج حذف شده و اغلب مدارس به تجهیزات نو مجهز شده و یا تجهیزات آنها شست و شو وآماده سازی شده است.

سید مصطفوی افزود: امسال کلاس های درس استان با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به اقلام پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز شدند.

وی گفت: از این محل 100 دستگاه یخچال، 100 دستگاه تلویزیون، 240 تخته فرش و حدود پنج هزار و 500 تخته پتو و بیش از یک هزار و 800 عدد بالش برای 17 شهرستان آذربایجان غربی ارسال کردیم.

سید مصطفوی بیان کرد: 16 پایگاه پذیرش فرهنگیان را در استان برعهده دارند و اطلاع رسانی های لازم در راستای اسکان بهینه میهمانان در استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: 298 نفر عوامل اجرایی دخیل در این زمینه هستند و ناحیه 2 ارومیه امسال مسوولیت اسکان در ارومیه را برعهده دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: اوج فعالیتهای ستادهای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز بود که این استان توانست با رضایتمندی میهمانان فرهنگی این وظیفه را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار