زیبا کلام در گفت و گو با پانا:

مخالفان می گویند روحانی نمی تواند آنان که می خواهد را وارد کابینه کند

استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:توهین به رییس جمهور پس لرزه های 24 میلیون رای است ومعتقدم آقای روحانی باید خویشتنداری نشان دهد و به هر حال ایشان پشتوانه رای 24 میلیونی دارند.

کد مطلب: ۶۳۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد

صادق زیباکلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان اینکه توهین های روز قدس به علاوه توهین هایی که به روحانی ظرف این مدت و پس از انتخابات صورت گرفته، همه را می توان به عنوان پس لرزه های 24 میلیون رای قلمداد کرد، عنوان کرد: اگر دقت کنید در ابتدا سعی کردند بگویند که این 40 میلیون رایی که به صندوق ریخته شده، رای به نظام است و سپس گفتند این رفراندم نه به آمریکا بوده است؛ اما فایده ای نداشت و بعدا آمدند مسئله تخلفات را مطرح کردند و بعد سند 2030 را پیش کشیدند در ادامه گفتند که روحانی نمی تواند هر کس را که مایل است وارد کابینه کند و خط قرمز ما فتنه است.

وی خاطرنشان کرد : اکنون نیز همه این مسائل را کنار گذاشته اند و بغض و کینه خود را نسبت به روحانی به صورت آشکارا ابراز می کنند .

زیبا کلام با تاکید بر این مطلب کهروحانی باید از خود خویشتنداری نشان دهد بیان کرد: به هر حال رئیس جمهوری پشتوانه رای 24 میلیونی دارد. به واسطه همین توهین ها و موضع گیریهای خصمانه ای که علیه او شده، اگر همین فردا انتخابات 29 اردیبهشت دوباره تکرار شود، روحانی به جای 24 میلیون، 30 میلیون رای خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار