برداشت غیرمجاز از حساب بانکی توسط همسایه در قوچان

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از برداشت غیر مجاز حساب بانکی مردی سالخورده در شهرستان قوچان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۵۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت:در پی شکایت مردی سالخورده مبنی بر برداشت غیر مجاز 6 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و استعلام از مبادی ذیربط سارق را که دختری جوان و از همسایه های شاکی است را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

قدمگاهی تصریح کرد:متهم در بازجویی های بعمل آمده در مواجهه با ادله های موجود به بزه انتصابی اعتراف و اظهار داشت:شاکی به علت بی سوادی و عدم آگاهی ،کارت عابر بانک خود را در اختیارش قرار داده بود تا برای او یک سری کارهای بانکی را انجام دهد و او نیز رمز دوم کارت عابر بانک را فعال و شارژ همرا به صورت اینترنتی خرید کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی موارد ذیل را برای پیشگیری از برداشت غیرمجاز به شهروندان تعوصیه کرد:رمز بانکی را در بازه های زمانی مناسب تغییر دهید،از انتخاب رمز های ساده برای کارت بانکی خود پرهیز نمایید و رمز بانکی را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزدیکان قرار ندهید و همچنین از یادداشت کردن آن روی کاغذ و یا روی جلد آن اجتناب نمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار