مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در اردبیل اجرا می‌ شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان اردبیل اجرا می‌شود و تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

کد مطلب: ۶۳۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،قاسم رحیمی در جلسه اجرای طرح کارورزی در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان اردبیل اجرا می‌شود و تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است .

وی افزود: از جمله برنامه‌های مرتبط با بحث اشتغال می‌توان به طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی، تاسیس تعاونی‌های جدید، برنامه به‌کارگماردن کارجویان از طریق مراکز مشاوره کاریابی، طرح تکاپو یا توسعه اشتغال کسب و کار پایدار و طرح مشاغل خانگی اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود نقش مهمی در رابطه با برطرف کردن معضل بیکاری دارند .

رحیمی بیان کرد: در طرح کارورزی، دانش آموختگان دانشگاهی با شرکت در دوره های آموزشی ضمن کسب مهارت‌های فنی و آشنایی با فضای کسب و کار برای ورود به بازار کار آماده می‌شوند و با ثبت نام در این طرح مشمول بیمه حوادث شده و یک سوم حداقل دستمزد به آنها پرداخت می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار