ایجاد 30مهارت برای کاهش اصلی ترین دغدغه والدین قشمی در تابستان

والدین قشمی می توانند دانش آموزان خود را در 30 رشته ایجاد شده در کلاس های اوقات فراغت تابستانه کانون فرهنگی وتربیتی شهید ذاکری این جزیره ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۶۳۴۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، همه ساله با شروع تابستان و فصل تعطیلی مدارس، برنامه ریزی برای استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان به اصلی ترین مسأله فکری والدین تبدیل می شود.

نهاد ها و ادارات مختلفی در راستای ارائه انواع خدمات و کلاس های مهارت آموزی سعی برآن دارند که توجه دانش آموزان را به سوی خود جلب کنند و در این راستا فعالیت های ورزشی، فرهنگی هنری، قرآنی و صنایع دستی از مهمترین کلاس های آموزشی این نهادها می باشد.

صدیقه رحیمی مدیر کانون فرهنگی و تربیتی شهید حسن ذاکری آموزش وپرورش قشم گفت: کلاس های اوقات فراغت تابستانی با رویکردی همچون شناسایی و شکوفا سازی استعدادهای دانش آموزان، توجه و پرورش ابعاد فرهنگی و مذهبی دانش آموزان، آموزش مهارت های زندگی، اشتغال زایی و کارآفرینی، برنامه ریزی و شکل گرفتند.

این مسئول توجه به علایق و سلیقه دانش‌آموزان،متنوع و جذاب بودن را از فاکتور های مهم کلاس های فوق برنامه تابستانی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به در نظر گرفتن علایق دانش آموزان جزیره قشم، زمینه 30 کلاس های تابستانی در کانون شهید ذاکری قشم با برخورداری از 30 رشته متنوع و بکارگیری معلمان خبره فراهم شده است

رحیمی افزود: آغاز کلاس های تابستانی کانون شهید ذاکری قشم از هفت تیرماه 96 به صورت رسمی آغاز می گردد و اختتامیه این کلاس ها در نیمه شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

مدیر کانون شهید ذاکری قشم به رشته های موجود در کلاس های فوق برنامه این کانون اشاره و خاطر نشان کرد: مهارت های قرآنی، انواع کیف دوزی، ویترای، قلاب بافی، اوریگامی، نقطه دوزی، خیاطی، نمددوزی، انواع طراحی و نقاشی روی کاغذ، پارچه و ظروف، خلاقیت، سفالگری،نماکاشی و گلدوزی با چرخ از جمله مهمترین آموزش های کانون شهید ذاکری قشم بشمار می آیند.

رحیمی گفت: دانش آموزان علاقه مند می توانند برای ثبت نام به قشم، بلوار ولی عصر، جنب دادسرای عمومی مراجعه و یا با شماره تلفن های 35227462 -09172101474-09019559623 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار