معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی:

سرویس مدارس آذربایجان شرقی در سال جدید به فناوری های نوین مجهز می شوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی از تحول در سرویس مدارس استان از طریق استفاده از فناوری های نوین برای سالتحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۴۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، بهروز اصغری اردلانی در جلسه کارگروه نظارت بر سرویس مدارس با محوریت بررسی شرکت های ارائه دهنده سامانه سرویس مدارس گفت: در سالتحصیلی پیش رو تلاش ما ایجاد تحول در سرویس مدارس استان از طریق استفاده ازفناوری های نوین است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ها و فناوری های نوین در سرویس مدارس استان امنیت، آسایش و رضایت اولیاء و دانش آموزان است.

اصغری با بیان اینکه سرویس مدارس بایستی مجوزهای لازم را از مراجع ذیرربط دریافت کنند، افزود: در بحث حمل ونقل امنیت، نظم وانضباط، مدیریت موضوع اصل اساسی و مورد تاکید آموزش وپرورش استان است.

وی با بیان اینکه مدیریت الکترونیکی در بحث حمل ونقل سرویس مدارس استان به انسجام و وحدت رویه کمک خواهد کرد، اظهار داشت: سیاست و اولویت ما مبنی بر فرهنگ سازی، رضایت در استفاده بوده و اجباری برای اولیاء و دانش آموزان در استفاده از این فناوری ها برای سرویس ها وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار